הסל שלך
  • No products in the cart.
להזמנות 058-4040-701

מי שמע על האצה? ספירולינה – דברים שחשוב שתדעו:

ספירולינה טריה של גרין שייק ירוק

אם הגעתם למאמר זה, בוודאי שמעתם בעבר לפחות פעם אחת על אצת הספירולינה. כמו פוליטיקה, נדל”ן, בריאות, כסף ותזונה, גם הספירולינה (כמזון על) היא מאותם הדברים שכולם מדברים עליהם הרבה אבל יודעים עליהם מעט.
לכן רוב המידע המסתובב בשיחות סלון או בבית הקפה השכונתי לא בדיוק משרת את המטרה שלשמה התכנסנו, והיא להבין מהי אצת הספירולינה, אחת ולתמיד.
בכדי לתת לכם את הכלים לבחור בצורה נבונה האם הספירולינה היא האצה שלכם, החלטנו כאן בגרין ספירולינה להציע לכם לעשות הכרות ראשונית אך עמוקה עם כמה עובדות שחשוב שתדעו.
התכוננו, כי עוד פחות מחמש דקות אתם הולכים להחזיק באמתחתכם ידע בכמות מכובדת על אצת הספירולינה הטרייה והמופלאה, ולמצוא את עצמכם בפתחה של ידידות מופלאה עם האצה הכחולה-ירוקה, ועם הגוף שלכם.

מי היא האצה ספירולינה? ואיך היא תורמת לבריאות שלכם?

מזונות-העל הינם קבוצה של מזונות שמזוהים כמזונות המספקים חומרי תזונה בכמות גדולה בצורה יוצאת דופן ביחס לפרופורציה שלהם. במילים אחרות – אוכלים קצת ומקבלים המון. עם האצה ספירולינה, אנו מדברים על מזון-העל של מזונות-העל, אצה שמכילה כל-כך הרבה ערכים תזונתיים למנה עד כי קשה להבין איך אנחנו חיים בלעדיה.
לא סתם עוד אצה, ספירולינה, מלכת מזונות העל, מכילה פי 50 יותר ברזל מתרד ופי 3 ברזל מכבד הבקר, עליהם ממליצים הרופאים למקרים של אנמיה (מסוג חוסר בברזל), רופאים שלא התעדכנו על העוצמה של האצה הכחולה-ירוקה.
בכל הנוגע לאוסטיאופורוזיס, דלדול העצם ולצריכת הסידן – בעוד שמחקרים מוכיחים שוב ושוב כי סידן מחלב יוצר בעיקר דלדול עצמות עקב תגובה של הגוף לרמות הזרחן הגבוהות, הרי שבספירולינה פי 10 יותר סידן, וכמות הזרחן בה מאוזנת.
מבחינת ויטמינים, יש בה רשימה ארוכה במיוחד הכוללת וויטמין A, C, E, ולא פחות משבעה סוגים של וויטמין B – B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9, ועוד.
לצורך העניין – 100 גרם של אצת ספירולינה יכולים לתת לכם 85% מהכמות היומית המומלצת של B3, 207% מהכמות היומית המומלצת של B1, ו-306% מכמות הצריכה היומית המומלצת של B2, וזה רק לדוגמא.

למי כדאי לצרוך ספירולינה, ואיך?

הספירולינה מומלצת לכולם:
• לסובלים מאנמיה
• במהלך תקופת דיאטה
נשים בהיריון ולאחר הלידה
• ספורטאים חובבים ומקצועיים
• לאנשים המנהלים אורח חיים מהיר
• לילדים וצעירים – בשלבי הגדילה השונים
לחולי סרטן, פיברומיאלגיה ומחלות כרוניות
• לסובלים מעייפות כרונית, חולשה או דיכאון
• לסובלים מבעיות שינה, ריכוז וזיכרון
• ואחרים…

הרשימה המלאה הייתה ממשיכה וממלאת עמודים על גבי עמודים, אך השורה התחתונה היא כזו – הספירולינה מציעה לגוף אינספור ערכים תזונתיים בכמות גבוהה, וחשוב לא פחות – בצורה שקלה לגוף לספוג ולעכל, כאשר היא נצרכת בצורתה הטרייה.
כשהגוף מצד אחד לא עסוק בעיכול כבד בניסיון המתיש להשיג עוד ועוד חומרי בנייה ושיקום מהמזון העני שבתזונה המודרנית, ומן הצד השני נהנה מזמינות גבוהה של כל מה שהוא צריך, מתפנה המון אנרגיה להתאוששות ואיזון כלל מערכות הגוף, מה שעוזר לנו להשתקם ממחלות ולתחושת הרעננות, העוצמה והחיוניות שמזהים אצל אלו הצורכים ספירולינה טרייה באופן קבוע.
מיתוס שחשוב לנפץ הוא עניין תופעות הלוואי. הספירולינה הטרייה של גרין היא 100% נטולת תופעות לוואי. הדבר נבדק במחקרים בהם נתנו לנבדקים כמויות לא פרופורציונאליות של האצה, ותופעות הלוואי היחידות היו עלייה ברמת הבריאות, החיוניות והערכים התזונתיים בגוף.
לא רק שאין לה תופעות לוואי, הספירולינה מנקה את הכבד ואת הדם מרעלנים שונים, ועוזרת לגוף להיפטר מחומרים רעילים שמגיעים אלינו מהמזון, השתייה, האוויר והסביבה המזוהמת, ובכך תורמת בצורה הוליסטית לבריאות שלנו.

 

CLOSE