הסל שלך
  • אין מוצרים בעגלה.
להזמנות 058-4040-701

כיצד אוכלים ספירולינה טרייה

פעמים רבות פונים אלינו ושואלים כיצד אוכלים את הספירולינה הטריה?
זה פשוט מאוד! את הספירולינה הטרייה ניתן לשלב במגוון משקאות ומאכלים או פשוט לערבב אותה בכוס מים קרים ולשתות.
הספירולינה הטרייה של גרין ספירולינה מגיעה בצורתה הטבעית – כשהיא מוקפאת בעודה טרייה ללא כל עיבוד. הסיבה לכך היא שאם כבר מגדלים מזון על כה עשיר בערכי תזונה, אין שום סיבה לפגום בו בתהליכי ייבוש שגורמים לאיבוד מאסיבי של ערכים תזונתיים, ויוצרים ריחות וטעמי לוואי לא נעימים.
ספירולינה טרייה היא הבחירה שלנו בגרין ספירולינה מהסיבה הפשוטה – אנו רוצים רק את הטוב ביותר לגוף שלנו, ומה שאנחנו אוכלים, זה בדיוק מה שאנחנו משווקים – ספירולינה טרייה, בריאה וטעימה.

אז איך אוכלים ספירולינה טרייה?
חלקנו, שמתייחסים אליה כמו תוסף תזונה נטו, פשוט מערבבים מנה יומית בכוס מים (לא חמים), מערבבים ושותים. חלק מלקוחותינו מעדיפים ליהנות ממנה בצורות אחרות, ולשלב אותה במגוון רחב של מאכלים ומזונות: שייקים טבעיים, ממרחים שונים, משקאות, סלטים ועוד.
הספירולינה הטריה (לעומת המיובשת) נטולת ריח ונטולת טעמי לוואי, וקל מאוד לשלב אותה בכל מנה ומנה מבלי שהיא תשתלט על הטעם.

חשוב לדעת – קווים כללים לצריכת ספירולינה טרייה כחלק מהתזונה שלכם:
הספירולינה הטרייה מגיעה בקפסולות. הכמות היומית המומלצת לספירולינה טרייה היא קפסולה קפואה אחת ליום למבוגר, וכחצי קפסולה ליום לילדים עד גיל 12.
ניתן לאכול גם כמות גדולה יותר של ספירולינה, אך מומלץ להתחיל במינון המינימאלי של קפסולה ליום (או חצי לילד) ובמידת הצורך להעלות את המינון. אין לספירולינה תופעות לוואי, והסיבה העיקרית לצריכה המבוקרת היא כי תיתכן הרגשה של אנרגיה מוגברת וחיוניות, זוהי חלק מהשפעתה החיובית של הספירולינה, אך אנו לא רוצים להגזים עם כמות האנרגיה שאנו מכניסים לגוף לפני שהוא מתרגל למצב החדש – של בריאות וחיוניות מוגברים.
אנו ממליצים שלא לחמם ולבשל את הספירולינה כיוון שהחימום מוביל לאובדן חלק משמעותי מהערכים התזונתיים והוויטמינים שבה. הסיבה שאנו משווקים את הספירולינה שלנו טרייה ולא מיובשת – היא שרמת הערכים התזונתיים בספירולינה טרייה לעומת מיובשת לא ניתנת להשוואה.
בנוסף, כדאי להפריד כחצי שעה בין משקאות המכילים קפאין (קפה, תה, קולה) לבין הספירולינה הטרייה.

מתכונים פשוטים ומהנים לספירולינה:
לפניכם כמה מתכונים פשוטים מאוד וטעימים מאוד לאכילת ספירולינה טרייה. בנוסף לאלו תוכלו למצוא בקישור זה – מתכונים לספירולינה, לשירותכם. בתיאבון!

שייק ספירולינה טבעי – אחת הדרכים המהנות לצרוך ספירולינה טרייה היא בשייק פירות או ירקות. נסו את המתכון הבא: כוס חלב (רגיל או שקדים), חופן אוכמניות קפואות, תמר מג’הול אורגני (ללא הגרעין) – ואם רוצים יותר מתוק, אפשר גם 2 תמרים, וכמובן מנת ספירולינה טרייה וקפואה. שימו הכול בבלנדר, והנה לכם שייק מעולה, מחזק, מלא ערכים תזונתיים.

גלידה ספירולינה (טבעונית) – במיוחד לקיץ, אבל כיף גם בשאר השנה – גלידה טבעונית. הקפיאו בננות קלופות (עדיף גם חתוכות), שימו אותן במעבד מזון עם מנת ספירולינה קפואה ומעט סילאן אורגני. כשהכול נטחן יחד, יוצא מרקם נעים של גלידה, וטעם שמימי – פשוט, נגיש, בריא וטעים.

טחינה ספירולינה – ספירולינה וטחינה הולכים יחד יופי. ערבבו טחינה גולמית עם מים, מעט לימון ופטרוזיליה, והוסיפו מנה יומית של ספירולינה לתערובת, והנה לכם טחינה ירוקה וטעימה, עם ערכים תזונתיים בכמות גבוהה.
את הספירולינה הקפואה שלנו ניתן לשמור במקפיא כשמונה חודשים מבלי לאבד מהערכים התזונתיים שלה. בהזמנת ספירולינה טרייה הביתה תוכלו ליהנות ממשלוח על ידי שליח, כדי שתקבלו את תוסף המזון הבריא ביותר בעולם – בצורתו הבריאה ביותר בעולם ישירות לשולחן האוכל שלכם.

CLOSE