הסל שלך
  • No products in the cart.
להזמנות 058-4040-701

חיים בריאים: אצת ספירולינה טריה או מיובשת?

ספירולינה מיובשת או טרייה

הבחירה באורך חיים בריא היא אחת הבחירות המתקדמות בימינו, בחירה שאומרת לא מעט על מי שאתם, מה אתם חושבים על החיים, וכמה כבוד יש לכם לעצמכם, לגוף שלכם ולבריאות שלכם.
חדרי כושר, מדריכים פרטיים, מועדוני ספורט, טבעונות, מוצרים אורגניים, תוספי תזונה, עיסויים, טיפולים משלימים, כל אלו הם חלק מאותו הלייף סטייל של אלו מאיתנו שהבינו מזמן שהחיים הטובים הם החיים הבריאים, ושאפשר ואף רצוי לשלב את כל אלו ביחד עם ספירולינה באורח החיים המודרני המהיר, כמתנה חיונית לעצמנו, לגוף שלנו, ולבריאות שלנו. אצת הספירולינה נכנסת בדיוק במקום הזה, הנקודה בה מצד אחד אנו דורשים לא פחות מהטוב ביותר לגוף שלנו, ומן הצד השני לא מוכנים להתעכב יותר מדי ולהוציא הון תועפות וזמן יקר ערך על אינספור תוספי תזונה וטיפולים משלימים.

הכול כלול: ספירולינה טרייה – כי יש בה הכול.

מי שמחפש תוסף תזונה ספירולינה מוצא את עצמו מול השאלה – האם לצרוך ספירולינה טריה או מיובשת. שאלה לגיטימית, כל עוד לא יודעים את כל הפרטים על האצה הכחולה-ירוקה, לכן ביצענו את ההשוואה הבאה בכדי לתמוך בקבלת ההחלטה הנבונה ביותר.
כמות הוויטמינים בספירולינה הטרייה גבוהים בהרבה מהכמות הזמינה ביבשה, מהסיבה הפשוטה – הרבה מאוד מהוויטמינים מתייבשים כאשר המים יוצאים מהספירולינה, ואחרים מתפרקים בתהליך הייבוש, שלעיתים קרובות מתבצע בחום. בנוסף, בזמן ייבוש הספירולינה היא צוברת טעמים וריחות לוואי שמפריעים לרוב האנשים, לספירולינה הטרייה של גרין אין טעמים וריחות לוואי, כך שניתן לשלב אותה בקלות בכל משקה או מאכל.
הספירולינה הטרייה היא בעצם הגרסא הטבעית והעשירה של הספירולינה, כפי שהיא לפני עיבוד, וכמו כל מזון מעובד אחר, כשהיא מיובשת היא פחות פוטנטית.
המשוואה פשוטה עוד יותר כאשר מתבוננים במזון עשיר אחר, בפירות למשל. בעוד שהתפוח הטרי עשיר בוויטמינים חיוניים, הרי שהתפוח המיובש הוא בעיקר אוסף פחמימות וסיבים תזונתיים.
מסיבה זו בחרנו ב”גרין ספירולינה” לייצר ולספק ספירולינה טרייה בלבד, ולהימנע מייבוש המוצר שלנו בכדי לא להוריד מהאיכות שלו. במקום לייבשו, מצאנו פיתרון אחר לשמירה על איכות המוצר הטרי, וזאת על-ידי הקפאה, ומתן שירות משלוחים של ספירולינה טרייה וקפואה עד הבית, כדי לשמור על איכות הספירולינה מהייצור ועד לצריכה.

אז מה יש בה, בספירולינה?

אם היינו רוצים לקצר עוד יותר, היינו שואלים מה אין בה, כי באצה הכחולה-ירוקה הזו יש כמעט את כל הרכיבים התזונתיים החיוניים לחיים בריאים, והרבה מעבר. אם בוחנים לעומק את התזונה הממוצעת של הישראלי הממוצע, מגלים כי את הערכים התזונתיים שיש במנת ספירולינה אחת רוב האנשים לא צורכים גם בשלוש ארוחות ביום.
חלבון מלא (עד 71%!) עם כל חומצות האמינו החיוניות לנו, נוגדי-חמצון חזקים במיוחד, כמות ומגוון וויטמינים יוצא דופן, כמות ומגוון מינרלים מדהים, ומגוון רחב של מתנות בעלות השפעה ישירה על הריכוז, החיוניות, רמת האנרגיה ומערכת החיסון, כל אותם הדברים שהפכו את אצת הספירולינה לאוצר ייחודי לאדם המודרני, שדורש הרבה מהגוף, ויכול כעת להעניק לגוף את מה שהוא צריך כדי להישאר בריא בחיים המודרניים.

CLOSE