הסל שלך
  • No products in the cart.
להזמנות 058-4040-701

לספורטאים

ספירולינה לספורטאים

חשיבותה הגבוהה של הפעילות הגופנית כחלק מאורח החיים הבריא ידועה לכל. לעומת זאת, חשיבותה של אצת הספירולינה לחיי הספורטאי ידועה קצת פחות, ומהווה מעין סוד השמור ליודעי דבר. ספורטאים הצורכים ספירולינה טרייה זוכים לנצל את מלוא היכולות שלהם בכדי לזכות בגוף חזק, בריא וחיוני.
כאשר אצת הספירולינה נכנסת לתפריט היומי, היא מסייעת באופן מיידי בשיפור ההישגים הספורטיביים ובבניית סיבולת גבוהה, כדי שתקבלו בחזרה 100% מהפעילות הספורטיבית שלכם – בסיבולת, חיוניות, ערנות ובריאות.
לפניכם ארבע נקודות מאירות עיניים אודות השימוש בספירולינה בקרב ספורטאים, נקודות חשובות לכל מי שעוסק בפעילות גופנית לצורך בריאות, כתחביב או בצורה תחרותית בכדי לקבל תוצאות אופטימאליות בכל אימון:

1.   אצת הספירולינה עשירה בחלבון (מעל 70%) ומומלצת לספורטאים ולעוסקים בפעילות גופנית מאומצת. החלבון הזמין מסייע בבניית השריר ובהתאוששות מהירה לאחר המאמץ. בספירולינה הכמות הגבוהה ביותר של חלבון מלא (חלבון מלא הינו חלבון המכיל את כל שמונה חומצות האמינו החיוניות), יותר מכל שאר המזונות המוכרים לאדם.

2.  החלבון המלא מסייע בפיתוח סיבולת, מאזן את הסוכרים בדם ומסייע לבניית עצמות חזקות. החלבון שבספירולינה נספג בקלות ובמהירות בגוף האדם –  כל גרם של חלבון בספירולינה נספג עד פי ארבעה יותר מגרם של חלבון מבשר בקר.

3.  במהלך פעילות גופנית צריכת החמצן של הגוף גדלה בצורה משמעותית. כתוצאה מכך ישנה עלייה בקצב התחמצנות ברמה התאית, תהליך שעלול לגרום נזק למבנה התא ולעייפות שרירית. צריכה של ספירולינה מאפשרת לנו לבצע פעילות גופנית מאומצת תוך והפחתה של הנזק הנגרם לשריר, וזאת הודות למגוון הרחב של נוגדי החמצון הקיימים בה( (phycobiliproteins, c-phycocyanin, allophycocyanin. בנוסף, הספירולינה עשירה במיוחד בחומצת האמינו BCAA, אשר מסייעת בסינתזה של החלבונים ולהפחתת תשישות השרירים לאחר האימון הגופני.

4.   אימונים מוגברים (בעיקר בספורט התחרותי) עלולים לפגום במערכת החיסונית של הגוף ובעמידותו כנגד מחלות. ספירולינה עוזרת לחזק את המערכת החיסונית ומעודדת יצירת תאי B , תאי T ותאי NK., גורמים משמעותיים במערכת החיסון בכדי לתמוך בעמידות הגוף מול מחלות.

לסיכום – צריכה יומיומית של ספירולינה כחלק מהתפריט היומי מאפשרת לספורטאים לקבל יותר במהלך האימון, לזכות בתוצאות טובות יותר בביצועים, להתאושש מהר יותר ובצורה מלאה יותר מכל אימון, ולמנוע נזקים שונים שעלולים להיווצר מפעילות גופנית, כדי ליהנות משגרת אימונים בריאה ומיטיבה.

 

CLOSE