הסל שלך
  • No products in the cart.
להזמנות 058-4040-701

אצת ספירולינה קפואה – מזון על מושלם

כעל קו-התפר בין צמח לחי, במקום בו נס החיים מתרחש, יש אגם מכוסה באצה כחולה ירוקה – אצת ספירולינה. מי שכבר פגש אותה והכניס את הקסם שלה לחיים שלו כבר יודע מה הכוח שלה, ויוכל להעיד על מה שאתם עומדים לקרוא – על מזון העל שנאס”א בחרה לאסטרונאטים שלה, לאצה שהאו”ם הכריז עליה כמזון העתיד.
במאמר קצר זה על אצת הספירולינה נבין מדוע היא כל-כך מיוחדת, מה ההשפעות הבריאותיות שלה, מה הדרך הנכונה לצרוך אותה, ואיך אתם יכולים להכניס אותה לחיים שלכם, אז קחו נשימה ארוכה ובריאה – עוד פחות משלוש דקות יהיה לכם בידיים ידע חדש, ועימו אפשרות חדשה ומרגשת לחיים בריאים וטובים יותר.

למה בעצם כולם מתלהבים מאצת ספירולינה קפואה?

הסיבות להתלהבות הבינלאומית והבלתי-פוסקת מהאצת הכחולה ירוקה נשענת על התגליות המדעיות שהביאו אותה לאור הזרקורים, וביססו את העמדה שלה כתוסף התזונה היעיל ביותר על-פני הכדור, אצה עם תכולת נוטריינטים כה מגוונת וכה עשירה, עד כי שאר תוספי התזונה הופכים למיושנים לידה.
כדי להבין במה מדובר – שימו לב:
כמות ברזל – פי 50 מתרד, פי 3 מכבד בקר ומפולי סויה
סידן – פי 10 מאשר בחלב העשיר ביותר (כולל חלב מועשר)
חלבון – 70% מכל אצת ספירולינה זה חלבון – עם כל חומצות האמינו
ביטא קרוטן – פי 25 מגזר
תכולת מינרלים יוצאת-דופן: אבץ, כרום, נתרן, מגנזיום, זרחן, סלניום, ועוד…
תכולת וויטמינים עשירה הכוללת וויטמינים A, C, E, B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9
זה לא מסתיים כאן, שכן לא כמות הערכים התזונתיים שכל אצת ספירולינה טריה קפואה מכילה הופכים אותה למזון על – גם איכות הערכים הללו הופכים אותה למשהו יוצא דופן.
החלבון, המינרלים והוויטמינים הקיימים בספירולינה הטריה נמצאים בה במצבם הנגיש ביותר לגוף, מה שאומר שהגוף יודע לספוג אותם בקלות, מה שהופך את הספירולינה הקפואה לאידיאלית לאנשים במצבי תת-תזונה, חוסרים תזונתיים, מחלות כרוניות ומחלות הקשורות בדרכי העיכול, ובעצם בכל מחלה, שכן הספירולינה נמצאה יעילה כמעודדת מערכת חיסון ויצירת תאי-דם לבנים.

לצרוך ספירולינה טריה: 100% טריות – 100% בריאות

אז עכשיו כשיש לכם את התמונה הרחבה יותר על מה הפך את האצה הזו לסיפור הצלחה מסחרר כבר למעלה מארבעה עשורים, קצת מידע על הבדל בין ספירולינה טריה וקפואה לספירולינה יבשה.
כמו כל מוצר מזון – ככל שהוא יותר מעובד, כך הוא יותר עני, מהסיבה הפשוטה שתהליכי עיבוד שונים גורמים לאובדן נוטריינטים. ייבוש הספירולינה הופך אותה לפחות פוטנטית.
יתרון נוסף של ספירולינה טריה הוא חוסר הטעם. הספירולינה היבשה מאופיינת בריחות וטעמים חזקים ובוטים, וקשה לעיתים לצרוך אותה. קשה עוד יותר לשלב אותה במזונות שונים, והכי קשה לתת אותה לילדים, שכן היא תוסף התזונה העשיר ביותר והבטוח ביותר לילדים.
הספירולינה הטרייה של גרין ספירולינה ניתנת לשילוב בכל מזון, בשייק, במיץ, או כמו שהיא. ניתן למצוא ספירולינה במתכונים שונים, שכן אין לה כל טעמי לוואי, והיא עשירה בצורה יוצאת דופן בנוטריינטים, ללא תופעות לוואי פרט לשיפור בבריאות, בריכוז ובחיוניות של הגוף והנפש.
אנו מקווים כי עכשיו קיבלתם מענה לשאלות שלכם על אצת ספירולינה קפואה והצריכה שלה, ומאחלים לכם מסע מהנה לבריאות אופטימאלית וחיוניות עם הספירולינה הטרייה שלנו.

CLOSE